مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-17حوادث

دستگیری 9 نفر از عوامل نزاع گروهی در ایوان


فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از دستگیری 9 نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ امیر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان ایوان صبح شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در پی بروز یک فقره درگیری گروهی در شهرستان ایوان 9 نفر از عوامل اصلی این نزاع دسته جمعی شناسایی و بازداشت شدند.

وی افزود: با اعلام خبری مبنی بر نزاع دسته جمعی عده ای در خیابان 22 بهمن شهر ایوان به مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .

بازیار ادامه داد: بلافاصله ماموران پلیس به نقطه مورد نظر اعزام شدند و پس از بررسی های به عمل آمده مشخص شد تعداد چند خانواده با هویت معلوم به دلیل اختلافات خانوادگی با سلاح سرد نظیر چوب و چاقو باهمدیگر درگیر شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان ادامه داد: در این رابطه 9 نفر از عوامل اصلی این درگیری دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم و شهروندان خط قرمز پلیس است، یادآور شد: پلیس با عاملان هرگونه جرم، ناامنی و مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ،در خردادماه جاری وقوع چندین فقره نزاع گروهی در شهرستان های مختلفی چون ایلام، آبدانان، دره شهر، ملکشاهی و بدره گزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 9 نفر از عوامل نزاع گروهی در ایوان

دستگیری 9 نفر از عوامل نزاع گروهی در ایوان