مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-14سياسي

پاسخگویی به 270 تماس همزمان در مواقع بحرانی برق


مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از فراهم بودن پاسخگویی همزمان به 270 تماس مردمی از طریق سیستم کنتاکت سنتر همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ایرج افشار صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت واحد دیسپاچینگ و فوریت های برق استان همدان اظهار کرد: کار ما در دو بخش تعریف می شود که یکی از طریق سیستم کنتاکت سنتر (Contact Center)  در حوزه پاسخگویی آنلاین و تکریم بیشتر ارباب رجوع و مشترکین است.

وی استفاده از سیستم کنتاکت سنتر برای یکپارچه سازی و حرکت شرکت در راستای سیاست های دولت در حوزه پاسخگویی به مردم و تکریم ارباب رجوع و مشترکین را مهم برشمرد و گفت: ارائه راهنمایی و مشاوره به مشترکین، ارتقای سطح کیفیت پشتیبانی خدمات و افزایش اطلاعات مشترکین از خدمات شرکت، افزایش میزان رضایت مندی مردم و استفاده از نظرات و پیشنهادات آنها از دیگر مزیت های این سیستم است.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های شرکت برق همدان بیان کرد: با توجه به اینکه این سیستم دارای تلفن پاسخگوست توزیع اتوماتیک تماس ها، نشانگر مشخصات تماس گیرنده، صندوق صوتی، قابلیت ارسال پیامک، پست الکترونیکی، ارتباط با مشترکین حساس با ارسال پیامک، جمع آوری شکایات و پیشنهادات مردمی، اعلام میزان مصرف مشترک با ورود اطلاعات مشترک، اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی به 270 تماس همزمان در مواقع بحرانی برق

پاسخگویی به 270 تماس همزمان در مواقع بحرانی برق