مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:062023-06-21سياسي

تامین جهیزیه و کمک هزینه ازدواج برای 51 مددجوی خلخالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، صبح امروز سیدغلامرضا مظلومی اظهار کرد: سال گذشته 51 فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان خلخال پرداخت شده است.

وی افزود: مبلغ پرداختی در این حوزه 11 میلیارد و 871 میلیون ریال بوده که با همراهی خیرها و مراکز نیکوکاری سعی کردیم این تعداد جهیزیه را تهیه و برای زوجین پرداخت کنیم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خلخال در مورد فعالیت های فرهنگی کمیته امداد خلخال عنوان کرد: دانش آموزان تحت حمایت این نهاد 839 نفر و دانشجویان نیز 47 نفر هستند که از خدمات کانون های فرهنگی و آموزش استفاده می کنند.

مظلومی بهره مندی 50 نفر از این دانش آموزان و دانشجویان را از اردوهای آموزشی، تربیتی و زیارتی یادآور شد و گفت: افراد بهره مند از خدمات کانون های فرهنگی 65 نفر و خدمات آموزش خانواده نیز 350 نفر بودند.

وی کل هزینه های فرهنگی صرف شده در سال گذشته را 3 میلیارد و 825 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: امسال نیز این فعالیت های فرهنگی با تنوع خاص در حال اجرا است و در فصل تابستان نیز طرح های غنی سازی اوقات فراغت اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین جهیزیه و کمک هزینه ازدواج برای 51 مددجوی خلخالی

تامین جهیزیه و کمک هزینه ازدواج برای 51 مددجوی خلخالی