مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-07اقتصادي

25 هزارنفر در چهارمحال و بختیاری اهداکننده مستمر خون هستند


مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری گفت: در چهارمحال و بختیاری حدود 25 هزار نفر عضو ثابت و مستمر انتقال خون هستند البته این تعداد نسبت به جمعیت استان کم است اما نیاز استان به خون را تامین می کند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری گفت: در چهارمحال و بختیاری حدود 25 هزار نفر عضو ثابت و مستمر انتقال خون هستند البته این تعداد نسبت به جمعیت استان کم است اما نیاز استان به خون را تامین می کند.

حسین هاشمی در گفت وگو با ایسنا درخصوص میزان ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: درحال حاضر ذخایر خونی استان حدود هشت روز است و در شرایط ایده آلی قرار دارد خوشبختانه در نیمه اول سال مردم استان توجه خاصی به اهدای خون دارند و به همین جهت استان از نظر ذخیره خون در شرایط مطلوبی قرار گرفته است درنتیجه پاسخگویی صددرصدی به تمامی بیمارستان ها انجام می شود.

مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری افزود: میزان استاندارد ذخیره خون هفت تا 10 روز است البته در استان میزان ذخیره خون تا هفت روز نیز پاسخگوی نیاز مراکز درمانی و بیماران است درحال حاضر نیز ذخیره خون در استان هشت روز و در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و خوشبختانه بیماران برای دریافت خون دغدغه خاصی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزارنفر در چهارمحال و بختیاری اهداکننده مستمر خون هستند

25 هزارنفر در چهارمحال و بختیاری اهداکننده مستمر خون هستند