مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:002023-05-28فرهنگي

اتحاد اقوام در راستای اعتلای ایران است


آنچه حائز اهمیت بوده این است که اقوام در نهایت اتحاد، همدلی و همبستگی در کنار یکدیگر قرار دارند و برای اعتلای ایران و نام سرزمینمان کوشش می کنند.

- ایسنا/لرستان رییس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: آنچه حائز اهمیت بوده این است که اقوام در نهایت اتحاد، همدلی و همبستگی در کنار یکدیگر قرار دارند و برای اعتلای ایران و نام سرزمینمان کوشش می کنند.

امین سلاحورزیان هفتم خردادماه در آیین اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی دانشجویی اقوام ایران زمین که توسط جهاد دانشگاهی در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: جمعیت کشور ایران متشکل از اقوام و قومیت های مختلف است که هرکدام از آن ها دارای فرهنگ، آیین و روش های زندگی خاص خودشان هستند.

وی تأکید کرد: اگر بخواهیم فرهنگ های مختلف را بررسی کنیم برگزاری ساعت ها همایش، نشست ها، نوشتن مقالات و متون مختلف نمی تواند جوابگوی این کار بزرگ و فرهنگ عظیم باشد.

سلاحورزیان بیان کرد: در این بین آنچه حائز اهمیت بوده این است که اقوام در نهایت اتحاد، همدلی و همبستگی در کنار یکدیگر قرار دارند و برای اعتلای ایران و نام سرزمینمان کوشش می کنند.

وی تصریح کرد: اتحاد، همبستگی و همدلی اقوام در طول تاریخ زبانزد مردم بوده که نمونه بارز آن در گذشته دفاع مقدس است که تمام اقوام در کنار یکدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد اقوام در راستای اعتلای ایران است

اتحاد اقوام در راستای اعتلای ایران است