مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-17ورزشي

پایان کار آزادکاران ایران در ارمنستان با 6 مدال/ شکست امین طاهری مقابل حبیبی


تیم منتخب کشتی آزاد تهران به عنوان نماینده ایران در جام سارگسیان ارمنستان با کسب 2 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز به کار خود پایان داد.

- تیم منتخب کشتی آزاد تهران به عنوان نماینده ایران در جام سارگسیان ارمنستان با کسب 2 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برای تیم ایران امیرعلی آذرپیرا در وزن 97 کیلوگرم، سالار حبیبی در وزن 125 کیلوگرم به مدال طلا، علی قلی زادگان در وزن 61 کیلوگرم، امین طاهری در وزن 125 کیلوگرم به مدال نقره، پیمان بیابانی در وزن 65 کیلوگرم و امیرحسین حسینی در وزن 74 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

در وزن 57 کیلوگرم محمدرضا اسدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 9 بر 3 مغلوب خندزرتسیان از ارمنستان شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 61 کیلوگرم علی قلی زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر مقابل زاکاشویلی از گرجستان به پیروزی رسید.

وی در دور بعد با نتیجه 11 بر صفر مقابل هاراتونیان از ارمنستان به پیروزی دست یافت و در دیدار نیمه نهایی نیز دیگر حریف ارمنستانی را با نتیجه 6 بر 3 مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.

وی در دیدار فینال 7 بر 6 مغلوب کشتی گیر قزاقستانی شد و به مدال نقره رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار آزادکاران ایران در ارمنستان با 6 مدال/ شکست امین طاهری مقابل حبیبی

پایان کار آزادکاران ایران در ارمنستان با 6 مدال/ شکست امین طاهری مقابل حبیبی