مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-12اقتصادي

در دست اجرا بودن 18 پروژه راه های روستایی در آذربایجان غربی


معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از در دست اجرا بودن 18 پروژه راه روستایی در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از در دست اجرا بودن 18 پروژه راه روستایی در سطح استان خبر داد.

جعفر صادقی پور در گفت و گو با ایسنا از فعال بودن 18 پروژه در محورهای روستایی استان خبر داد و افزود: شهرستان های شاهیندژ و چایپاره سهم بیشتری از 18 پروژه فعال نسبت روستایی استان دارند و شهرستان های سردشت، خوی، سلماس و مهاباد در رده های بعدی قرار دارند.

صادقی پور خاطر نشان کرد: محورهای روستایی توژل- دیوالان شهرستان سردشت با 14 کیلومتر و 30 درصد پیشرفت فیزیکی، گوزل بلاغ-باغ سفلی شهرستان شاهیندژ با 45 درصد پیشرفت فیزیکی و حاجی آباد-قازانلو شهرستان شاهیندژ با 65 درصد پیشرفت فیزیکی از جمله فعال ترین پروژه های روستایی را شامل می شوند.

وی با بیان اینکه راهداران تمام توان و تجهیزات خود را جهت ایمن سازی و بهسازی جاده های منطقه بکار گرفته اند تا ایمنی در مسیرها ارتقاء و تصادفات کاهش یابد، گفت: عملیات تسطیح و رگلاژ 230 کیلومتر ازمحورهای روستایی، شوسه و خاکی این شهرستان به منظور تردد روان روستاییان و در راستای برطرف کردن ناهمواری های به وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دست اجرا بودن 18 پروژه راه های روستایی در آذربایجان غربی

در دست اجرا بودن 18 پروژه راه های روستایی در آذربایجان غربی