مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-09دانش

مهلت ثبت نام مصاحبه دوره بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تمدید شد


ثبت نام از داوطلبان به منظور شرکت در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد و تا 24 خردادماه ادامه دارد.

- ثبت نام از داوطلبان به منظور شرکت در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد و تا 24 خردادماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با اعلام مرکز،سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، آن دسته از داوطلبان راه یافته به مرحله مصاحبه علمی آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان به منظور شرکت در مصاحبه لازم است با مراجعه به سایت مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.

azmoon.

org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

این مهلت که پیش از این 17 خرداماه اعلام شده بود،تا چهارشنبه 24 خرداد تمدید شد.

شایان ذکر است مصاحبه علمی داوطلبان دکتری تخصصی در سال جاری به صورت حضوری و متمرکز در شهر تهران برگزار خواهد شد و زمان و نحوه دریافت برگه ورود به جلسه مصاحبه حضوری نیمه تیر ماه، اطلاع رسانی خواهد شد .

داوطلبانی که واجد شرایط در مرحله مصاحبه بدون آزمون دکتری تخصصی شده اند لازم است با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، نسبت به انتخاب ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام مصاحبه دوره بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تمدید شد

مهلت ثبت نام مصاحبه دوره بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تمدید شد