مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:352023-05-31سياسي

پخش مستند های تاریخِ سیاسی به مناسبت نیمه خرداد از شبکه پنج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ بامداد یکشنبه حوالی ساعت 24:00 مستند «دکتر الیاسی» با موضوع بازسازی زندگیِ پزشک معالج امام خمینی (ره) و ذکر خاطرات ایشان از این شبکه روانه آنتن می شود.

- شبکه پنج سیما به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد مستند های ویژه ای با مضامین مرتبط با این ایام را در جدول پخش برنامه های خود قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ بامداد یکشنبه حوالی ساعت 24:00 مستند دکتر الیاسی با موضوع بازسازی زندگیِ پزشک معالج امام خمینی (ره) و ذکر خاطرات ایشان از این شبکه روانه آنتن می شود.

مستند پرتره تشییع بزرگ به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی فتاحی و نویسندگی محمد طه امیری دیگر تدارک این شبکه روایت گر سیر پرشور مردم در بدرقه، تشییع و تدفین پیکر مطهر حضرت امام خمینی (ره) است.

این مستند با محوریت گفتگو با خلبان هایی که وظیفه جابه جایی پیکر امام خمینی (ره) را بر عهده داشتند و نمایش تصاویر دیده نشده ای از روز تشییع (16 خرداد 1368) و کابین خلبان بالگرد حامل پیکر امام (ره) تهیه شده است.

تشییع بزرگ یکشنبه 14 خرداد ساعت 11:00 روانه آنتن می شود.

همچنین به مناسبت 14 خرداد و انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری، مستند ضیاءالدین به تهیه کنندگی مهدی مطهر و کارگردانی محمدرضا دهستانی یکشنبه ساعت 22:00 به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مستند های تاریخِ سیاسی به مناسبت نیمه خرداد از شبکه پنج

پخش مستند های تاریخِ سیاسی به مناسبت نیمه خرداد از شبکه پنج