مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-07اجتماعي

گیلانی ها از استقرار در حاشیه رودخانه ها پرهیز کنند


مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه هشدار سطح نارنجی برای امروز و فردا در استان صادر شده است، گفت: مردم از تردد و استقرار در حاشیه رودخانه ها پرهیز کنند.

- محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در استان اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است.

وی با بیان اینکه طی امروز و فردا شاهد تداوم ابرناکی، مه آلود بودن هوا، به تناوب بارندگی و وزش باد خواهیم بود، افزود: در بعضی مناطق این پدیده ها به صورت شدید و یا خیلی شدید پیش بینی شده است.

دادرس با اشاره به اینکه از روز سه شنبه تا فردا هشدار هواشناسی سطح زرد در گیلان پیش بینی شده است، ادامه داد: طی امروز و فردا نیز هشدار سطح نارنجی نیز در استان صادر شده است.

وی اضافه کرد: از اواخر روز پنجشنبه با تضعیف و خروج تدریجی این سامانه از منطقه ضمن کاهش ابر و روند افزایش دما، رگبار و رعد و برق پراکنده تا اواسط هفته آینده دور از انتظار نیست.

دادرس تصریح کرد: بر اساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی و تشدید بارش ها در این مدت در استان گیلان توصیه می شود مردم از تردد و استقرار در حاشیه رودخانه ها پرهیز کنند و شالیکاران نیز تمهیدات لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلانی ها از استقرار در حاشیه رودخانه ها پرهیز کنند

گیلانی ها از استقرار در حاشیه رودخانه ها پرهیز کنند