مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 22:552023-05-29سياسي

استقبال چشمگیر اهالی تهران از اجتماع بزرگ امام رضایی ها


اجتماع بزرگ امام رضایی ها با عنوان «مهر خواهر و برادری» از ابتدای شامگاه دوشنبه (8خردادماه) در میدان خراسان با حضور بی نظیر مردم تهران به ویژه اهالی منطقه 15 تهران برگزار شد.

- اجتماع بزرگ امام رضایی ها با عنوان مهر خواهر و برادری از ابتدای شامگاه دوشنبه (8خردادماه) در میدان خراسان با حضور بی نظیر مردم تهران به ویژه اهالی منطقه 15 تهران برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اجتماع بزرگ در ابتدا با قرائت قاری برجسته قرآن حامد شاکرنژاد با تلاوتی چند از آیات کلام الله مجید آغاز شد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی با بیان اینکه انتخاب واژه خواهر و برادری برای این جشن بسیار زیبا و در عین حال به جا بوده است، اظهار کرد: علاقمندی بین خواهر و برادرها در فضای مجازی مخصوصا به ویژه اینستاگرام صحنه های زیبایی را رقم زده است.

وی ادامه داد: به نظر من تمامی اپلیکیشن ها باید در اختیار مردم باشد اما به شرطی که استفاده درست از این فضاها شود و به فرهنگ ما آسیب نزند.

این استاد اخلاق خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که کاربران فضای مجازی باید آن را رعایت کنند عدم ورود به فضای زندگی خصوصی یکدیگر است.

خیلی ها در این فضا نزدیکان و دوستان خود را تخریب می کنند؛ در حالی که این خلاف اخلاق و به خاطر این است که هرکسی به تنهایی تخصص در تولید محتوا ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال چشمگیر اهالی تهران از اجتماع بزرگ امام رضایی ها

استقبال چشمگیر اهالی تهران از اجتماع بزرگ امام رضایی ها