مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 18:052023-06-20اقتصادي

رشد 20 درصدی جابه جایی کالای دریایی در 3 ماهه ابتدایی امسال


مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در 3 ماهه ابتدایی امسال جابه جایی کالا توسط حمل و نقل دریایی 20 درصد رشد کرد، گفت: ضرورت دارد تعرفه های حمل و نقل دریایی در سال جاری اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مراسم روز جهانی دریانوردی امروز با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، محمدرضا مدرس خیابانی، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش، جمعی از دست اندرکاران صنعت حمل و نقل هوایی کشور و دریانوردان برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: روز جهانی دریانورد 4 تیرماه است اما امسال این مراسم زودتر برگزار شد.

وی افزود: سال گذشته در حمل و نقل دریایی رکوردهای درآمدی و جابه جایی محقق شد اما امسال برای حمل و نقل دریایی سال پر رونقی نیست.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه حمل و نقل دریایی تعرفه ها نسبت به سال قبل کمتر است گفت: در 3 ماهه ابتدایی امسال جابه جایی 20 درصدی حمل کالای دریایی محقق شد.

مدرسی خیابانی اظهار داشت: در توسعه ناوگان حمل و نقل دریایی امیدواریم اقدامات خوبی در حوزه لجستیک کشتیرانی انجام شود.

وی گفت: از شرق دور تا روسیه و قزاقستان به صورت حمل و نقل ترکیبی، گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارد؛ مسیر بندرعباس و بندر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 20 درصدی جابه جایی کالای دریایی در 3 ماهه ابتدایی امسال

رشد 20 درصدی جابه جایی کالای دریایی در 3 ماهه ابتدایی امسال