مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-19اقتصادي

دستگاهی که دست واسطه ها را از سر لوبیا کاران ازنا قطع کرد


وقتی دیدم لوبیا چیتی روستای «گلیجرد» و روستاهای اطراف را دلالان خمین به قیمت گران به کشاورز می فروشند و ارزان از کشاورزان می خرند، به فکر افتادم تا دستگاه بوجاری و بسته بندی تهیه کنم تا هم دست واسطه ها را قطع کنم و هم کشاورز حاصل دسترنجش را ببیند.

- خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، زهرا رفیعی 33 سال سن دارد و اهل روستای گلیجرد شهرستان ازنا است، که علاوه بر اینکه زمینه اشتغال حدود 15 نفر از زنان روستا فراهم کرده است با دستگاه بوجاری و بسته بندی حبوبات به ویژه لوبیا چیتی کمک زیادی به کشاورزان منطقه کرده است.

وقتی دیدم لوبیا چیتی روستای گلیجرد و روستاهای اطراف را دلالان خمین به قیمت گران به کشاورز می فروشند و ارزان از کشاورزان می خرند، به فکر افتادم تا دستگاه بوجاری و بسته بندی تهیه کنم تا هم دست واسطه ها را قطع کنم و هم کشاورز حاصل دسترنجش را ببیند.

  کارآفرینی از طریق صندوق خرد زنان روستایی من یک کارآفرین ساده در جهاد کشاورزی بودم که از طریق صندوق خرد زنان روستایی و پرداخت تسهیلات با سود کم زمینه اشتغال حدود 15 نفر از زنان کم بضاعت و بدسرپرست روستا را با یک میلیون و دو میلیون تومان فراهم کردم.

یکی از زنان روستا با همان وام صندوق خرد روستایی یک بره خرید و اکنون یک گله گوسفند دارد و برای خودش شغل و درآمدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاهی که دست واسطه ها را از سر لوبیا کاران ازنا قطع کرد

دستگاهی که دست واسطه ها را از سر لوبیا کاران ازنا قطع کرد