مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-08سياسي

کنگره مفاخر در مازندران برگزار می شود


نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم کشف و شناسایی مفاخر و معرفی آن به نسل های جامعه تاکید کرد و گفت: کنگره مفاخر در استان برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر پنجشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان، ضمن گرامیداشت ایام، سالروز رحلت امام خمینی (ره) در درون خودش همه ساله فرصتی برای توجه و عمل به توصیه های راهبردی امام دانست.

وی اظهار کرد: جلسه شورای فرهنگ عمومی امروز نمادی از دو بخش قرآنی و غدیری ثقلین بوده است، بزرگان ما قرآن را به عنوان ثقل اکبر شمرده اند، هیچ نهاد و ارگانی نمی تواند خودش را از مسئولیت ترویج، تدریس، تبلیغ قرآن، فرهنگ سازی و گفتمان سازی آموزه های قرآن خودش را برکنار بداند.

آیت الله محمدی لایینی خاطرنشان کرد: مطالعه سند بالادستی توسعه قرآنی وظیفه ای است که شورای توسعه فعالیت قرآنی بر عهده ارگان ها و نهادهای مختلف قرار داده است، آموزش و پرورش باید نسبت به دانش آموزان خودش تدریس رسمی قرآن را جدی بگیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: مسئله بعدی اینکه برای دانش آموزانی که حجاب از سر برمی دارند برنامه تفسیر آیات قرآن درباره حجاب داشته باشید تا تفهیم شده و با فرهنگ حجاب آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره مفاخر در مازندران برگزار می شود

کنگره مفاخر در مازندران برگزار می شود