مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:412023-06-03سياسي

رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: هدف امروز دشمن جدا کردن مردم از رهبری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام مهدی اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سی وچهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: سال 1341 با طرح لایحه انجمن های ولایتی و ایالتی، علما به میدان آمدند و با روشنگری آنها رژیم پهلوی عقب نشست و از در دیگر وارد شد.

وی افزود: آنها انقلاب سفید را هم مطرح و یک رفراندوم تشریفاتی در این مملکت برگزار کردند که بازهم علما با رهبری امام وارد میدان شدند.

اسلامی خاطرنشان کرد: رژیم دژخیم و جنایتکار پهلوی با مردم سفاکانه برخورد کرد، امام دستگیر شد مردم به میدان آمدند و امام را به اجبار از زندان آزاد کردند و این حرکت تا پیروزی انقلاب در بهمن 57 انقلاب ادامه پیدا کرد.

وی تصریح کرد: آنچه در 15 خرداد به خوبی خود را نشان داد حضور مردم در صحنه بود و این حضور با هدایت داهیانه امام راحل امروز ایران اسلامی را به جایی رساند که در معادلات سیاسی عالم مقتدرانه ورود می کند.

رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: قبل از انقلاب کشوری که در عرصه سیاسی، نظامی و اقتصادی تکیه گاهش ابرقدرتی به نام آمریکا بود و با انقلاب این تکیه گاه را از دست داد و به ظاهر به انزوای سیاسی رسید از لحاظ نظامی افت کرد و از لحاظ اقتصادی مورد شدیدترین تحریم ها قرار گرفت و دهه به دهه درجات ترقی پیمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: هدف امروز دشمن جدا کردن مردم از رهبری است

رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: هدف امروز دشمن جدا کردن مردم از رهبری است