مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 15:502023-05-30اقتصادي

ماجرای جنجالی مرغ های 90 روزه


دبیر کانون انجمن صنفی تولیدکنندگان مرغ گوشتی ایران در واکنش به خبر پرورش مرغ های بالای 2 کیلو و 200 گرم حاوی آنتی بیوتیک در طول 90 روز گفت: این خبر یک دروغ شاخدار است که به شدت آن را تکذیب می کنم چرا که اصلا نمی شود مرغ را 90 روز نگه داشت! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، همشهری نوشت: این روزها بازار شایعات در مورد گوشت مرغ داغ است.

یک روز خبر واردات مرغ آلوده از بلاروس منتشر شد که سازمان دامپزشکی آن را تکذیب و اعلام کرد هیچ مجوزی برای واردات از بلاروس صادر نشده است.

اکنون هم خبری مبنی بر پرورش مرغ های بالای 2 کیلو و 200 گرم حاوی آنتی بیوتیک در گردش است.

در این خبر آمده است که به دلیل گران شدن مرغ، برخی مرغداران به جای 45 روز، مرغ ها را با آنتی بیوتیک تا 90 روز زنده نگه می دارند تا بتوانند با وزن و قیمت بالاتری بفروشند.

دروغ شاخدار!دبیر کانون انجمن صنفی تولیدکنندگان مرغ گوشتی ایران در واکنش به این خبر در گفت وگو با همشهری آنلاین گفت: به شدت این خبر را تکذیب می کنم و اصلا اینطور نیست و یک دروغ شاخدار است.

پرویز فروغی با بیان اینکه اصلا نمی شود مرغ را 90 روز نگه داشت، افزود: تا الان چنین چیزی را ندیده و نشده ایم ضمن اینکه این کار اصلا توجیه اقتصادی ندارد و اگر مرغداری بخواهد مرغ را اینقدر زنده نگه دارد دان مرغ از کجا می آورد؟! علاوه بر آن، اگر مرغداری مرغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای جنجالی مرغ های 90 روزه

ماجرای جنجالی مرغ های 90 روزه