مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-21اجتماعي

طرح ترافیک زوج و فرد در شهر اصفهان بازنگری و اصلاح می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: حسب تجربیاتی که در تهران و کشورهای دیگر وجود دارد تصمیم گرفته شد طرح ترافیک زوج و فرد در شهر اصفهان بازنگری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان با اشاره به ارائه گزارش پلیس راهور از علل افزایش آمار تلفات ناشی از تصادفات در شهر اصفهان، اظهار داشت: در نوروز و فروردین ماه 1402 تلفات ناشی از تصادفات در شهر اصفهان کاهش قابل ملاحظه ای داشته است.

وی افزود: اما در اردیبهشت ماه و خرداد ماه 1402 تلفات ناشی از تصادفات افزایش یافته است و پلیس راهور استان، عواملی مانند ورود کامیون ها به شهر و عدم ارسال به موقع پیامک هشدار توسط سامانه های هوشمند پلیس در مرکز را در افزایش تلفات ناشی از تصادفات مؤثر می داند.

زینلیان عنوان کرد: در این راستا مقرر شد نقاط حادثه خیز شهر اصفهان به صورت ویژه بررسی شود و ضمن موافقت با منع تردد کامیون ها در شهر اصفهان، ترک فعل دستگاه هایی که در راستای احداث رینگ چهارم تعلل داشته اند اعلام و در این خصوص اقدام حقوقی انجام شود.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: همچنین طرح ترافیک زوج و فرد به ساماندهی ترافیک شهر اصفهان در منطقه مرکزی کمک می کند اما این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ترافیک زوج و فرد در شهر اصفهان بازنگری و اصلاح می شود

طرح ترافیک زوج و فرد در شهر اصفهان بازنگری و اصلاح می شود