مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-12سياسي

خشم در اثر تنبیه خود به خاطر اشتباه دیگران بوجود می آید


خشم یک احساس طبیعی است و می تواند ناشی از عوامل بیرونی و درونی باشد و اگر مدیریت و کنترل نشود می تواند اثرات منفی عمیقی ایجاد کند.

- ایسنا/اردبیل روانشناس و مشاور خانواده گفت: خشم یک احساس طبیعی است و می تواند ناشی از عوامل بیرونی و درونی باشد و اگر مدیریت و کنترل نشود می تواند اثرات منفی عمیقی ایجاد کند.

المیرا امانی، روانشناس و مشاور خانواده در گفتگو با ایسنا بیان کرد: اگر خشم به خانواده مدیریت نشود اثرات منفی ایجاد میکند، بنابراین به نظر می رسد که با مدیریت خشم در لحظه و اتخاذ تصمیمات درست تر به شکل گیری شخصیتی آرام و دوست داشتنی در اعضاء خانواده مان کمک می کنیم.

امانی در مورد خشم گفت: خشم یک احساس طبیعی است و می تواند ناشی از عوامل بیرونی و درونی باشد و ممکن است شما از یک شخص خاص یا رویداد عصبانی باشید اما خشم زمانی مشکل ساز می شود که به روش ناسالم بیان شود که می تواند از نظر جسمی، ذهنی و اجتماعی آسیب بنیادی به همراه داشته باشد.

روانشناس و مشاور خانواده در خصوص راهکارهای مقابله با خشم اظهار کرد: وقتی احساس ناراحتی و خشم می کنید می تواند کارهایی از قبیل تنفس عمیق شکمی؛ خارج شدن از موقعیت خشم؛ جایگزینی کنترل درونی به جای کنترل بیرونی؛ مراقبه و اسکن بدن؛ بخشش و فراموشی؛ یادگیری حل مسئله؛ به کارگیری تکنیک همدلی؛ شناسایی خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم در اثر تنبیه خود به خاطر اشتباه دیگران بوجود می آید

خشم در اثر تنبیه خود به خاطر اشتباه دیگران بوجود می آید