مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-12حوادث

قاچاقچی حشیش در تور اطلاعاتی پلیس در شرق استان تهران


فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف بیش از 27 کیلو گرم حشیش در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

- سردار دلاور القاصی مهر ظهر امروز دوشنبه 22 خرداد در جمع خبرنگاران درباره این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران با اقدامات اطلاعاتی متوجه نیت قاچاقچیان برای انتقال یک محموله افیونی از طریق محورهای مواصلاتی به دیگر استان ها شدند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی و هماهنگی قضایی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان در قالب سه تیم عملیاتی به صورت نامحسوس به شهرستان مربوطه اعزام و خودرو متعلق به قاچاقچی را شناسایی و دستور ایست را صادر کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به اینکه ماموران موفق شدند پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را توقیف و راننده را دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از سواری 27 کیلو 800 گرم حشیش کشف شد.

القاصی مهر در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم ، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچی حشیش در تور اطلاعاتی پلیس در شرق استان تهران

قاچاقچی حشیش در تور اطلاعاتی پلیس در شرق استان تهران