مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:202023-06-10دانش

حضور در نشست هیئت امناء دانشگاه علم و هنر و بازدید از مراکز


رییس جهاددانشگاهی و هیات همراه به منظور حضور در نشست هیئت امناء دانشگاه علم و هنر و بازدید از مراکز علمی و آموزشی جهاددانشگاهی یزد به این استان سفر کردند.

- ایسنا/یزد رییس جهاددانشگاهی و هیات همراه به منظور حضور در نشست هیئت امناء دانشگاه علم و هنر و بازدید از مراکز علمی و آموزشی جهاددانشگاهی یزد به این استان سفر کردند.

دکتر حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی و هیات همراه که شب گذشته از طریق فرودگاه شهید صدوقی یزد و با استقبال مسئولان جهاددانشگاهی و دانشگاه علم و هنر یزد وارد این استان شد، صبح امروز شنبه از نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه علم و هنر بازدید و با حضور در گلزار شهید گمنام در این دانشگاه و تقدیم گل، به مقام شهدای انقلاب ادای احترام کرد.

شرکت در نشست هیات امنا دانشگاه علم و هنر، دیدار با اعضای سازمان جهاددانشگاهی یزد، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، بازدید از ساختمان ستادی جهاددانشگاهی، بازدید از محل مجتمع کاتالیست و مراکز دانشگاه علم هنر و جهاددانشگاهی استان در شهرستان های اردکان و اشکذر و نیز حضور در کارگاه زیلوبافی در میبد و تبریک روز جهانی صنایع دستی از دیگر برنامه های دکتر مسلمی نایینی در سفر به استان یزد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در نشست هیئت امناء دانشگاه علم و هنر و بازدید از مراکز

حضور در نشست هیئت امناء دانشگاه علم و هنر و بازدید از مراکز