مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-18بين الملل

گمانه زنی پوتین درباره وضعیت فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین


رییس جمهور روسیه در جریان دیدار با خبرنگاران نظامی به اظهارنظر درباره وضعیت فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین که پیش تر برخی منابع از آسیب مغزی جدی او خبر داده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در جریان دیدار هفته گذشته با خبرنگاران نظامی در مسکو به گمانه زنی درباره محل حضور والری زالوژنی فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین پرداخت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، در ویدئویی که پاول زاروبین خبرنگار از صبحت های پوتین در این دیدار منتشر کرده، او قبل از این که از خبرنگاران بخواهد از خود زالوژنی درباره محل حضورش بپرسند، می گوید: فکر می کنم، بدانم.

به نظرم خارج از کشور است اما ممکن است اشتباه کنم.

  طبق این گزارش، این فرمانده اوکراینی بعد از حملات موشکی روسیه در اوایل ماه میلادی گذشته (مه) به برخی اهداف نظامی نزدیک خرسون دیگر در انظار عمومی دیده نشد.

  اولین گمانه زنی ها درباره وضعیت زالوژنی و محل اختفای احتمالی او بعد از آن ایجاد شد که ناتو در دهم مه گزارش داد او به این ائتلاف خبر داده برایش صحبت کردن با اعضای کمیته نظامی ناتو حتی از طریق ویدئویی امکان پذیر نیست.

  بعد از آن خبرگزاری روسی اسپوتنیک به نقل از منابعی گزارش داد فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین در نتیجه حمله موشکی روسیه در اوایل مه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمانه زنی پوتین درباره وضعیت فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین

گمانه زنی پوتین درباره وضعیت فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین