مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 21:502023-06-21اقتصادي

بیمارستان ملکشاهی تا پایان امسال تکمیل می شود


با مساعدت بنیاد مستضعفان، بیمارستان ملکشاهی تا پایان امسال تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید رییس بنیاد مستضعفان از طرح های شهرستان ملکشاهی با تاکید بر ضرورت تکمیل بیمارستان ملکشاهی تا پایان امسال، گفت: این بیمارستان در 5 طبقه با ظرفیت 64 تخت با اعتبار 135 میلیارد تومان هم اکنون در حال اجراست که پیشرفت فیزیکی فاز دوم این روژه 35 و در مجموع کل پروژه دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی است.

استاندار ایلام ادامه داد: خوشبختانه بیمارستان ملکشاهی با اختصاص اعتبار 45 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان امسال به بهره برداری می رسد.

وی بیان داشت: همچنین در سال جاری بنیاد مستضعفان با مشارکت اداره کل بهزیستی استان برای تمامی خانواده های 2 معلولی استان ایلام مسکن می سازد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: با وجود استمرار فعالیت بنیاد در دو شهرستان ملکشاهی و هلیلان، با موافقت دکتر فتاح، شهرستان آبدانان به عنوان سومین شهرستان هدف پیشرفت و آبادانی بنیاد در استان ایلام انتخاب شد.

وی خواستار اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه تصفیه خانه شهرستان ملکشاهی شد و افزود: این پروژه با اعتبار 200 میلیارد تومان هم اکنون در دست اجراست که 120 میلیارد تومان توسط دولت و 80 میلیارد تومان دیگر نیاز است که بنیاد مستض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان ملکشاهی تا پایان امسال تکمیل می شود

بیمارستان ملکشاهی تا پایان امسال تکمیل می شود