مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:402023-05-31سياسي

خدمات فرهنگی به افراد تحت پوشش کمیته امداد ارائه شود


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت کار فرهنگی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد گفت: این افراد به لحاظ مادی در قشر ضعیف و آسیب پذیر هستند و همین می تواند افراد را در فضاهای نامناسب امروزی ذوب کند لذا باید ارتباط های فرهنگ ساز با این قشر برقرار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در دیدار با رییس کمیته امداد گفت: گزارش ها در کمیته امداد بالنده است و فعالیت های میدانی این مجموعه باعث شده است مردم اعتماد داشته باشند و کمک های خود را به کمیته امداد بدهند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: مشارکت 190 میلیارد تومانی مردم به کمیته امداد به این دلیل است که مردم خدمات را می بینند و شاهد این هستند که مبالغ در جای خود هزینه می شود، این اعتماد مردم سرمایه ای گرانبهاست که باید از مخدوش شدن آن جلوگیری کرد.

وی با اشاره به ضرورت تکریم افرادی که به مجموعه مراجعه می کنند، بیان کرد: سرد برخورد کردن در شان این جایگاه نیست و طبق آمار و گزارشاتی که هست رفتار مجموعه با افراد تحت پوشش شایسته و بر اعتمادها افزوده است.

نکونام تشریح کرد: در حال حاضر بیش از یک دهم جمعیت استان تحت پوشش کمیته امداد هستند که جای تقدیر دارد اما تقاضایی که هست به این سهمیه افزوده شود و افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات فرهنگی به افراد تحت پوشش کمیته امداد ارائه شود

خدمات فرهنگی به افراد تحت پوشش کمیته امداد ارائه شود