مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 18:202023-06-06اقتصادي

معجزه تولید در صورت های مالی پتروشیمی غدیر


بررسی صورت های مالی پتروشیمی غدیر نشان می دهد که این شرکت با استراتژی تمرکز بر تولید، توانسته میزان سود خود را حفظ و حتی ارتقا دهد.

- این در حالی است که اگر نقایص موجود در مسیر تولید در سال های گذشته، در سال 1401 نیز دست به گریبان این شرکت می آویخت، ممکن بود، سال 1401 به تلخکامی برای این شرکت پایان پذیرد.

خطری که حال می توان عنوان کرد، از بیخ گوش این شرکت گذشته است.

افت قابل ملاحظه ی قیمت پی وی سی pvc از 2100 دلار به رقمی حدود 700 دلار آن هم برای اولین بار طی 20 سال گذشته، شوک بزرگی را به تولید کنندگان این محصول وارد کرد، اما با اتخاذ راهبرد تولید بی وقفه، این خطر مدیریت شد و پتروشیمی غدیر در سکوی اول پتروشیمی های تولید کشور از لحاظ میزان تولید قرار گرفت.

حسین صفاری مدیر عامل این شرکت، با تجربه عمل کرد و به جای راهکار آسان و متداول حفظ نقدینگی در بانک ها، سهام یکی از شرکت های بزرگ تولید یوتیلیتی در عسلویه (دماوند انرژی) را خریداری نمود که در آینده ای نه چندان دور سود غیر عملیاتی چشمگیری را نصیب شرکت پتروشیمی غدیر می کند و با توجه به سرعت توسعه دماوند انرژی دارایی های غدیر را به طرز چشمگیری افزایش خواهد داد که می تواند خبر خوبی برای سهامداران این شرکت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معجزه تولید در صورت های مالی پتروشیمی غدیر

معجزه تولید در صورت های مالی پتروشیمی غدیر