مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 21:152023-06-07سياسي

آموزش اولویت اول انجمن روابط عمومی البرز


رییس انجمن روابط عمومی استان البرز گفت: آموزش اولویت اول این انجمن به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اولین نشست مشترک انجمن روابط عمومی ایران در استان البرز با شهردار و رییس شورای اسلامی محمد شهر استان البرز و با حضور استاد امیر عباس تقی پور دبیر کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو ایران برگزار شد.

محمدرضا جهانشاهلو در این جلسه اظهار کرد: انجمن روابط عمومی استان البرز دوره دوم خود را آغاز کرده که امیدواریم با حمایت همه جانبه انجمن روابط عمومی ایران بتوانیم گام های مؤثری برای ارتقا و اهداف انجمن ایران در استان بر داریم.

رییس انجمن روابط عمومی استان البرز با قدردانی از توجه ویژه استاندار البرز و سرپرست اداره کل روابط عمومی در برگزاری همایش گرامیداشت هفته روابط عمومی در استان البرز افزود: این همایش در یک فضای معنوی برگزار شد که با فرصت یاد گیری و آموزش برای همکاران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بسیار ارزشمند بود.

وی از برگزاری کلاس های آموزشی و همایش های بزرگ در حوزه های مختلف هنر هشتم توسط انجمن روابط عمومی استان البرز خبر داد و گفت: بسیاری از مدیران استان در دستگاه های اجرایی و صنایع به این مهم پی بردند که برای موفقیت بیشتر باید مدیران آگاه و کار بلد در حوزه روابط عمومی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش اولویت اول انجمن روابط عمومی البرز

آموزش اولویت اول انجمن روابط عمومی البرز