مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:552023-05-30سياسي

بهادری جهرمی: دولت برای از سرگیری و توسعه روابط با مصر آمادگی دارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری امروز (9 اردیبهشت) طی سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) و قدردانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رأی اعتماد به رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: - سخنگوی دولت گفت: دولت برای از سر گیری و توسعه روابط با مصر آمادگی دارد و رییس جمهور به وزارت امور خارجه مأموریت داده تا موضوع را به طور جدی پیگیری نماید.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری امروز (9 اردیبهشت) طی سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) و قدردانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رأی اعتماد به رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: دومین وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صمت نیز معرفی شد.

عباس علی آبادی چهره شناخته شده در حوزه صنعت برای این وزارتخانه به مجلس پیشنهاد شد.

او ضمن تحصیلات در دانشگاه های برتر کشور سوابق متعددی در حوزه صنعت دارد که امید است با اعتماد نمایندگان به وی بتوانیم امور این وزارتخانه را به خوبی پیش ببریم.

بهادری جهرمی با اشاره به سفر اخیر سلطان عمان به کشورمان اظهار کرد: این سفر در راستای استمرار دیپلماسی همسایگی به عنوان سیاست اصلی دولت در حوزه روابط خارجه انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: دولت برای از سرگیری و توسعه روابط با مصر آمادگی دارد

بهادری جهرمی: دولت برای از سرگیری و توسعه روابط با مصر آمادگی دارد