مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:452023-05-31سياسي

آمار بالای نقاط خطرآفرین در سواحل گیلان


نماینده عالی دولت در گیلان از شناسایی 200 نقطه خطر آفرین در سواحل این استان خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت،  اسدالله عباسی ظهر امروز در دیدار با بابک محمودی رییس سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به حضور میلیونی مسافرین در گیلان در ایام مختلف سال به ویژه ایام نوروز و فصل تابستان اظهار کرد: در ایام تعطیلات شاهد حضور میلبون ها مسافر در این استان هستیم از این رو باید نگاه برای دادم امکانات امداد و نجات به این استان خاص و ویژه باشد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به اعطای امکانات امداد و نجات و لجستیکی به گیلان در عرصه های مختلف، افزود: در طول سال همواره در گیلان شاهد بروز حوادث طبیعی و تصادفات راهنمایی و رانندگی هستیم و باید امکانات لجستیکی امداد و نجات به این استان به خوبی اعطا شود.

نماینده عالی دولت در گیلان از شناسایی 200 نقطه خطر آفرین در سواحل این استان خبر داد و بیان کرد: 200 نقطه خطر آفرین در سواحل استان وجود دارد که باید از شنا در این مناطق جلوگیری شود، از این رو نقش رسانه در شناسایی و معرفی این نقاط بسیار موثر است.

عباسی  اولویت هلال احمر در بحث امداد و نجات را استان های شمالی دانست و تصریح کرد: اولویت در بحث امداد و نجات باید استان های شمالی به ویژه گیلان و مازندران باشد،  لیکن انتظار داریم پایگاه های ثابت امداد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بالای نقاط خطرآفرین در سواحل گیلان

آمار بالای نقاط خطرآفرین در سواحل گیلان