مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-19سياسي

1000 اثر به جشنواره فرهنگی واجتماعی اکسیژن در مرزن آباد ارسال شد


مسئول شورای سیاسگذاری جشنواره اکسیژن شهر مرزن آباد از ارسال بیش از هزار اثر به جشنواره فرهنگی، اجتماعی، علمی و پژوهشی اکسیژن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مقداد میردار موسی پور ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: پژوهشگران، نویسندگان و محققان حدود هزار اثر شعر و مقاله از سراسر کشور برای شرکت در جشنواره فرهنگی، اجتماعی، علمی و پژوهشی اکسیژن به دبیرخانه ارسال کرده اند.

وی با بیان این که تا امروز جشنواره اکسیژن بازخورد خوبی داشته است و بسیار مورد استقبال جامعه شاعران به خصوص جوانان قرار گرفت، افزود: آثار رسیده ابتدا در دبیرخانه جشنواره مورد پایش اولیه قرار گرفت و سپس آثار به دست داوران که از چهره های مطرح ادبی و علمی کشور هستند با دقت تمام بررسی و برگزیدگان در روز قلم معرفی و تجلیل خواهند شد.

مسئول شورای سیاست گذاری جشنواره اکسیژن برگزاری چنین جشنواره هایی را بسیار تأثیرگذار و خوب عنوان کرد و گفت: این جشنواره با هدف و حفظ و احیای فرهنگ که هدف نهایی توسعه در مشترکات معنوی زیستن در اجتماع می باشد، برگزار می شود.

میردارموسی پور به ظرفیت مرزن آباد در حوزه فرهنگ اشاره کرد و ابراز داشت: توجه به توانمندسازی و رشد و شکوفایی از دیگر اهداف این جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 اثر به جشنواره فرهنگی واجتماعی اکسیژن در مرزن آباد ارسال شد

1000 اثر به جشنواره فرهنگی واجتماعی اکسیژن در مرزن آباد ارسال شد