مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:502023-05-30اقتصادي

نحوه پرداخت مالیات عملکرد سال 1401 اصناف و مشاغل


مدیرکل امور مالیاتی استان همدان در مورد نحوه پرداخت مالیات عملکرد سال 1401 اصناف و مشاغل گفت: براساس تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم، اصناف و صاحبان مشاغل با ورود به سامانه مالیات به راحتی و بدون ارائه اظهارنامه می توانند مالیات خود را به صورت قطعی بپردازند.

- ایسنا/همدان مدیرکل امور مالیاتی استان همدان در مورد نحوه پرداخت مالیات عملکرد سال 1401 اصناف و مشاغل گفت: براساس تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم، اصناف و صاحبان مشاغل با ورود به سامانه مالیات به راحتی و بدون ارائه اظهارنامه می توانند مالیات خود را به صورت قطعی بپردازند.

وجیه الله ذکوری در مورد نحوه پرداخت مالیات مشاغل و اصناف برای عملکرد سال مالی 1401، افزود: براساس قانون نحوه پرداخت مالیات بر عملکرد اصناف و مشاغل از پنجشنبه چهار خرداد آغاز شده و تا پایان خرداد ادامه دارد و امسال به شکل خیلی راحت و غیرحضوری از طریق ورود به سامانه سازمان امور مالیاتی صاحبان اصناف و مشاغل می توانند مالیات خود را بدون ارائه اظهارنامه به راحتی پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: امسال طبق روال تا 31 خرداد که مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی صاحبان مشاغل برای عملکرد سال قبل است، سازمان مالیاتی برنامه ریزی کرد تا دغدغه صاحبان مشاغل رفع شود و در یک فرآیند شفاف و عادلانه با استفاده از اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه پرداخت مالیات عملکرد سال 1401 اصناف و مشاغل

نحوه پرداخت مالیات عملکرد سال 1401 اصناف و مشاغل