مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:452023-05-28اقتصادي

ارائه 400 میلیارد تومان تسهیلات به صنایع پیشرفته در دولت سیزدهم


مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، گفت: صندوق صحا در سال 1401 در مجموع 400 میلیارد تومان تسهیلات و 450 میلیارد تومان ضمانت نامه به صنایع پیشرفته ارائه داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس محسن نادری منش امروز در نشست خبری، گفت: صنایع پیشرفته مولفه اصلی توسعه صنعتی در جهان امروز هستند که از دو مسیر کمک به پیشرفت توسعه صنعتی کشورها می کنند که در درجه اول صنایع پیشرفته به دلیل ارزش افزوده تاثیر جدی در رشد صنعتی و رشد اقتصادی کشورها دارد و از طرف دیگر نفوذ صنایع پیشرفته در صنایع هر کشوری باعث افزایش بهره وری و رقابت پذیری صنایع می شود.

  مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته اظهار داشت: در حال حاضر همه کشورهای دنیا به حوزه صنایع پیشرفته بصورت جدی و ویژه توجه می کنند و برای آن برنام های خاص حمایتی و توسعه ای در نظر گرفته اند.

  صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته مسیر گذشته خود که ارائه تسهیلات و  ضمانت نامه است را ادامه می دهد، اظهار داشت: در اساسنامه جدید وظایف دیگری از جمله سرمایه گذاری در حوزه صنایع خطرپذیر نیز بر عهده این صندوق گذاشته شده است.

  وی بیان داشت: در یک و نیم سال گذشته با توجه به  استقرار دولت سیزدهم و توجه ویژه وزارت صمت، دولت و اعضای مجمع و مجلس به این حوزه داشتند سرمایه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 400 میلیارد تومان تسهیلات به صنایع پیشرفته در دولت سیزدهم

ارائه 400 میلیارد تومان تسهیلات به صنایع پیشرفته در دولت سیزدهم