مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-18سياسي

قانون ارتقاء بهره وری برای تمام جامعه پرستاری درست و کامل اجرا شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شمس ‎الدین شمس در اجلاسیه مشترک اعضای شورای عالی نظام پرستاری و رؤسای هیأت مدیره های سراسر کشور گفت: - شمس الدین شمس ضمن اینکه خواهان اجرای درست و کامل قوانین جامعه پرستاری شد، اظهار کرد: ما همچنین خواهان اجرای درست و کامل قانون ارتقاء بهره وری برای تمام جامعه پرستاری نیز هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شمس ‎الدین شمس در اجلاسیه مشترک اعضای شورای عالی نظام پرستاری و رؤسای هیأت مدیره های سراسر کشور گفت: در ماه های آخر دوره پنجم سازمان نظام پرستاری هستیم، در این ماه های آخر تشکیل اینگونه جلسات قطعا برای ارائه گزارش عملکرد سازمان و شورای عالی در دوره پنجم است.

وی ادامه داد: از زحمات رؤسای هیأت مدیره ها و اعضای محترم هیأت مدیره ها و عزیزانی که همه کمبودها، کاستی ها، مشکلات و نداشتن ها را تحمل کردند، تقدیر و تشکر می کنم.

رییس شورای عالی نظام پرستاری کشور ادامه داد: کسانی که در مسئولیت حرفه ای و صنفی حضور پیدا می کنند، به طئر قطع نیتی به جز خدمت به مردم و سلامت جامعه پرستاری ندارند.

شمسی گفت: اغلب رؤسای محترم هیأت مدیره ها، نه تنها در این مدت کوچکترین هزینه ای را دریافت نکردند، بلکه در این مسیر زمان و وقت نیز صرف کردند و هزینه های اجتماعی و مسئولیتی نیز پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون ارتقاء بهره وری برای تمام جامعه پرستاری درست و کامل اجرا شود

قانون ارتقاء بهره وری برای تمام جامعه پرستاری درست و کامل اجرا شود