مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-06اجتماعي

سند مقابله با سرقت تدوین و به دستگاه های مربوطه ابلاغ شده است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه سند مقابله با سرقت در شهرستان تدوین شده، گفت: در این سند برای هر دستگاه چندین وظیفه مشخص شده تا بتوانیم در پایان سال از شهرستان ها ارزیابی هایی را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محسن خیرمند امروز در جلسه نشست بررسی پیشگیری از وقوع سرقت با بیان اینکه سند مقابله با سرقت در شهرستان تدوین شده، اظهار کرد: در این سند برای هر دستگاه چندین وظیفه مشخص شده تا بتوانیم در پایان سال از شهرستان ها ارزیابی ها را داشته باشیم.

وی افزود: به دنبال این هستیم تا با اجرای این سند در برخی محله ها و شهرستان ها نقص ها و کمبودها مشخص شود و به یک برنامه جامع و کامل برسیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی ادامه داد: زمان بندی های موجود در این سند توسط دادستان پیگیری می شود و در جلسات آتی نحوه ساز و کار آن مشخص خواهد شد.

خیرمند بیان کرد: برای دستگاه های شهرداری، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، اتاق اصناف، بهزیستی و.

در این سند وظیفه هایی محول شده است.

وی با اشاره به سرقت در اماکن دولتی استان مرکزی اضافه کرد: وقوع سرقت در این اماکن نسبت به دو سال گذشته حدود دو درصد افزایش داشته، همچنین وقوع سرقت در اماکن بیمارستان و درمانگاه کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند مقابله با سرقت تدوین و به دستگاه های مربوطه ابلاغ شده است

سند مقابله با سرقت تدوین و به دستگاه های مربوطه ابلاغ شده است