مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-19سياسي

برگزاری نخستین دوره جشنواره سلاله در هرمزگان


معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از برگزاری نخستین دوره جشنواره سلاله در هرمزگان خبرداد.

- حجت الاسلام مصطفی آزادی در گفتگو با مهر اظهار کرد: نخستین دوره جشنواره فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مدیریتی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با عنوان جشنواره سراسری سلاله با هدف معرفی، ارزیابی و ارتقا فعالیت ها و خدمات این آستان های متبرک از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این جشنواره همزمان با دهه کرامت آغاز به کار کرده است، افزود: جشنواره سلاله در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان با اشاره به اینکه این جشنواره در دو حوزه مدیریتی و مرکز افق برگزار می شود، گفت: مرکز افق شامل فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی، برنامه های فرهنگی سبک زندگی اسلامی، اقامه نماز جماعت، استقرار هیأت های مذهبی، ترویج وقف فردی و مشارکتی، اجرای اعیاد مذهبی و برنامه های ابتکاری در حوزه فرهنگی است.

وی افزود: محور فعالیت در حوزه فعالیت های اجتماعی شامل اجرای طرح قرار دوازدهم و شمیم خدمت، در فعالیت های قرآنی برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برپایی کلاس های قرآن و تفسیر و برگزاری جلسات جزءخوانی در ماه مبارک رمضان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین دوره جشنواره سلاله در هرمزگان

برگزاری نخستین دوره جشنواره سلاله در هرمزگان