مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-12بين الملل

مذاکره ای برای توافق موقت با آمریکا نداشته ایم


امروز دوشنبه، 22 خردادماه 1402 نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی به پرسش های خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.

- در این نشست سخنگوی وزارت امورخارجه در خصوص گمانه زنی ها مبنی بر تبادل پیام ها میان ایران و آمریکا در خصوص تداوم مذاکرات لغو تحریم ها، اظهارداشت: ما در ارتباط با برجام و روند مذاکرات دیدگاه اصولی و روشنی داریم و ضمن اینکه ایران سیاست خنثی سازی تحریم ها را با تکیه بر ظرفیت های داخلی و روابط گسترده با همسایگان سرلوحه کار خودش قرار داده، اما فرایندهای دیپلماتیک را با هدف رفع تحریم های ظالمانه رها نکرده است.

وی گفت: تبادل پیام ها و رایزنی دیپلماتیک با طرف های مقابل در سطوح مختلف از طریق کشورهای واسطه و دوست ادامه داشته و دارد و برای تامین حداکثری منافع ملی هیچ گاه طرف ایرانی میز مذاکره را ترک نکرده و برای به نتیجه رسیدن آن هم همواره آمادگی خود را نشان داده و ملاک ما عملکرد طرف مقابل بوده و نه اظهارات رسانه ای آنها.

کنعانی افزود: دولت سیزدهم از ابتدا سیاست اصولی را در خصوص برجام داشته و آن این بود که برجام همه موضوع سیاست خارجی ما نیست بلکه فقط یکی از آنهاست و در خصوص توافق هم بارها اعلام شد که در هرگونه توافقی، منویات مستحکم رهبری معظم انقلاب، منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره ای برای توافق موقت با آمریکا نداشته ایم

مذاکره ای برای توافق موقت با آمریکا نداشته ایم