مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 12:202023-05-29اقتصادي

دستگاه قضایی برای تعاونی های متخلف حکم تعلیق صادر کنند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از دستگاه قضایی استان یزد خواست تا زمان رسیدگی به پرونده، حکم تعلیق شرکت تعاونی متخلف صادر شود تا متخلفان قادر به ادامه تخلف خود نباشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا فلاحتی صبح دوشنبه در نشست مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه قضایی استان یزد با اشاره به مسائل و مشکلات بخش های روابط کار، تعاون و اشتغال اظهار داشت: وظایف و ماموریت هایی که این وزارتخانه دنبال می کند، باعث ایجاد ارتباط با بخش قابل توجهی از جمعیت کشور شده، به طوری که به درستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را وزارت مردم نامیده اند.

وی در مورد مدیریت های زیرمجموعه این اداره کل بیان کرد: برخی از وظایف و مأموریت های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد جنبه قضایی دارد و برای رسیدگی به پرونده هایی در همین رابطه به تعامل مناسب و بیشتر با دادگستری استان نیاز است.

برای حل مشکلات مردم و جامعه هدف، بهبود تعامل میان این دو دستگاه، بیش از پیش ضرورت دارد.

فلاحتی یکی از راهکارهای رسیدگی سریع تر و دقیق تر به پرونده های ارسالی از این اداره کل را آموزش دانست و تصریح کرد: آشنایی با قوانین و مقررات حوزه های مختلف این اداره کل برای صدور حکم از سوی قضات و همچنین آشنایی بازرسان این اداره کل با قوانین مدنی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی برای تعاونی های متخلف حکم تعلیق صادر کنند

دستگاه قضایی برای تعاونی های متخلف حکم تعلیق صادر کنند