مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 09:512023-06-10اقتصادي

رفع شکستی خط اصلی شبکه آب آشامیدنی رشت


مدیرعامل آبفای گیلان از جایگزینی لوله فولادی به جای لوله فرسوده و بتنی آب در منطقه جانبازان رشت خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح، 180 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مازیار علیپور صبح شنبه در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: ششمین لوله فولادی به جای لوله فرسوده و بتنی قبلی در منطقه جانبازان رشت جایگزین شد.

وی افزود: در طرح رفع شکستگی خط اصلی شبکه توزیع آب آشامیدنی در منطقه جانبازان شهر رشت، 525 متر لوله فولادی با قطر هزار میلی متر یا یک متر، در قالب لوله های 12 متری فولادی جایگزین لوله های فرسوده بتنی جایگزین می شوند.

مدیرعامل آبفای گیلان ادامه داد: با اجرای این طرح از نشت و هدر رفت آب تصفیه شده شهر رشت در حد فاصل منبع هوایی آبفا در مجاور دادگستری گیلان تا میدان جانبازان جلوگیری می شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح حداقل 45 روز زمان می برد، افزود: هر شب یک لوله 12 متری در این مسیر جاگذاری می شود و تاکنون 6 لوله فولادی 12 متری جایگزین لوله های فرسوده و بتنی قبلی شده است.

علیپور با تاکید بر اینکه برای اجرای این طرح، 180 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، تصریح کرد: برای جلوگیری از ترافیک و اخلال در عبور و مرور، این طرح به صورت شبانه اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع شکستی خط اصلی شبکه آب آشامیدنی رشت

رفع شکستی خط اصلی شبکه آب آشامیدنی رشت