مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-18اقتصادي

نگاهی به تکنولوژی تیگو 8 پرو e پلاس


یکی از امیدوارکننده ترین فناوری ها در این زمینه، فناوری پلاگین هیبریدی (PHEV) است که مزایای خودروهای برقی و بنزینی را با هم ترکیب می کند.

- فناوری پلاگین هیبرید، از انواع تکنولوژی خودروهای برقی است که علاوه بر استفاده ترکیبی از بنزین و الکتریسیته با کاهش چشم گیر مصرف سوخت فسیلی، امکان شارژ از طریق شارژرهای خانگی را نیز دارد.

این تکنولوژی، مزایای زیادی را در قیاس با خودروهای بنزینی سنتی دارد، از جمله:   کاهش انتشار گازهای گلخانه ای: وسایل نقلیه پلاگین هیبرید گازهای گلخانه ای و آلاینده های به مراتب کمتری نسبت به خودروهای بنزینی سنتی منتشر می کنند که آنها را به محصولاتی دوستدار محیط زیست تبدیل می کند.

 افزایش راندمان سوخت: موتور الکتریکی قدرت مضاعفی را فراهم می کند، نیاز به بنزین را کاهش می دهد و راندمان سوخت را افزایش می دهد.

  عملکرد پیشرفته: با توجه به اینکه قدرت تولید شده از موتورهای الکتریکی به طور آنی به چرخ ها منتقل می شود، افزایش چشم گیر شتاب و عملکرد کلی خودرو را در محصولات پلاگین هیبرید شاهد هستیم می دهد.

   صرفه جویی در هزینه: وسایل نقلیه هیبریدی پلاگین می توانند در هزینه های سوخت و همچنین مشوق های مالیاتی و سایر مشوق ها صرفه جویی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به تکنولوژی تیگو 8 پرو e پلاس

نگاهی به تکنولوژی تیگو 8 پرو e پلاس