مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-12سياسي

کرسی آزاداندیشی «زن، خانواده و هویت ایرانی» در دانشگاه ایلام برگزار می شود


مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام گفت: کرسی آزاداندیشی «زن، خانواده و هویت ایرانی» به همت معاونت فرهنگی دانشگاه ایلام، دفتر هم اندیشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه و بسیج اساتید برگزار خواهد شد.

- کرسی آزاداندیشی زن، خانواده و هویت ایرانی در دانشگاه ایلام برگزار می شود ایسنا/ایلام مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام گفت: کرسی آزاداندیشی زن، خانواده و هویت ایرانی به همت معاونت فرهنگی دانشگاه ایلام، دفتر هم اندیشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه و بسیج اساتید برگزار خواهد شد.

مسلم سلیمانی یان در گفت وگو با ایسنا،اظهار کرد: نخستین کرسی آزاداندیشی امسال دانشگاه ایلام با موضوع زن، خانواده و هویت ایرانی با هدف بررسی سیر تطوّر نقش تاریخی زنان در هویت ایرانی-اسلامی برگزار خواهد شد.

وی مخاطبین این کرسی را اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ایلام عنوان و اضافه کرد: موضوع کرسی برگرفته از دغدغه های اجتماعی موجود در کشور و همچنین مقابله با هدف گذاری دشمنان مبنی بر هجمه به هویت ایرانی-اسلامی زنان کشور عزیزمان است.

مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام گفت: این کرسی ساعت 8 صبح روز چهارشنبه، 24 خردادماه، در محل سالن فرزانگان دانشگاه ایلام با سخنرانی و طرح بحث رییس دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی آزاداندیشی «زن، خانواده و هویت ایرانی» در دانشگاه ایلام برگزار می شود

کرسی آزاداندیشی «زن، خانواده و هویت ایرانی» در دانشگاه ایلام برگزار می شود