مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 18:552023-06-17سياسي

کامیار: شفاف سازی در زمینه خدمات بیمه ای موجب کاهش انحرافات می شود


دادستان دیوان محاسبات به همراه معاونین و کارشناسان دادسرای این نهاد نظارتی، با حضور در ساختمان بیمه سلامت، عملکرد این مجموعه را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

- دادستان دیوان محاسبات به همراه معاونین و کارشناسان دادسرای این نهاد نظارتی، با حضور در ساختمان بیمه سلامت، عملکرد این مجموعه را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل دیوان محاسبات کشور، علی کامیار دادستان دیوان محاسبات به همراه معاونین و کارشناسان دادسرای این نهاد نظارتی، با حضور در ساختمان بیمه سلامت، عملکرد این مجموعه را در خصوص استقرار سامانه های مختلف و خدمات برخط بیمه ای از قبیل تکمیل پایگاه ملی برخط بیمه شدگان، سرویس های مورد نیاز پرونده الکترونیک، اجرای کامل نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک و پیوستن سایر بیمه های پایه و تکمیلی به سامانه بهداشت و سلامت را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

علی کامیار دادستان دیوان محاسبات در این بازدید، ضمن قدردانی از تلاش های سازمان بیمه سلامت ایران در ارائه خدمات الکترونیک به بیمه شدگان، گفت: ارائه خدمات الکترونیک از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و تمامی آحاد جامعه باید در آن مورد توجه قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامیار: شفاف سازی در زمینه خدمات بیمه ای موجب کاهش انحرافات می شود

کامیار: شفاف سازی در زمینه خدمات بیمه ای موجب کاهش انحرافات می شود