مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 02:102023-06-18اقتصادي

جزییات برخی از مصوبات اقتصادی سفر دولت در خرم آباد


فرماندار مرکز لرستان با اشاره به جزییات برخی از مصوبات اقتصادی سفر دولت در این شهرستان، آخرین خبرها از لاستیک سازی، کارخانه سیمان و .

- .

را تشریح کرد.

محمد باقر احمدی چگنی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت مصوبات اقتصادی سفر رییس جمهور به لرستان در شهرستان خرم آباد، اظهار داشت: بیش از 70 مصوبه از مجموع مصوبات این سفر مربوط به شهرستان خرم آباد است.

لاستیک سازی همچنان در مرحله اختصاص تسهیلات ارزی و ریالی وی در ادامه با اشاره به پروژه لاستیک سازی خرم آباد، عنوان کرد: در این راستا مبلغ 178 میلیارد تومان تسهیلات ریالی برای فاز اول این پروژه در نظر گرفته شد.

فرماندار مرکز لرستان با بیان اینکه اختصاص این تسهیلات در حال تشکیل پرونده است، بیان داشت: همچنین 175 میلیون یور نیز تسهیلات ارزی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

احمدی چگنی گفت: اختصاص این میزان تسهیلات ارزی نیز در حال تشکیل پرونده و اقدامات نهایی است.

از یخچال سازی و ماشین سازی چه خبر؟ وی در ادامه با اشاره به پروژه و طرح یخچال سازی خرم آباد نیز، گفت: مبلغ 50 میلیارد تومان در قالب سرمایه در گردش در اختیار این شرکت قرار داده شد.

فرماندار مرکز لرستان، ادامه داد: برای اجرای طرح توسعه آن هم پیگیری های لازم انجام شده و پیش بینی شده 550 میلیارد تومان با عاملیت بانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برخی از مصوبات اقتصادی سفر دولت در خرم آباد

جزییات برخی از مصوبات اقتصادی سفر دولت در خرم آباد