مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 12:202023-05-29بين الملل

الاخبار: اسد و بن سلمان در جده جزییات پرونده لبنان را مورد بررسی دقیق قرار دادند


روزنامه الاخبار به نقل از برخی منابع آگاه نوشت، در دیدار اخیر رییس جمهوری سوریه و ولیعهد عربستان جزییات پرونده لبنان مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

- روزنامه الاخبار به نقل از برخی منابع آگاه نوشت، در دیدار اخیر رییس جمهوری سوریه و ولیعهد عربستان جزییات پرونده لبنان مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الاخبار لبنان، منابع آگاه از دیدار بشار اسد، رییس جمهوری سوریه و محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در حاشیه اجلاس سران عرب در جده در تاریخ 19 مه جاری نوشت، عادی است که موضوع لبنان در راس دستورکار این دیدار قرار داشته باشد چراکه سفر اسد در واقع نقطه اوج روندی بود که از چند ماه قبل و بسیار جلوتر از توافق آشتی عربستان-ایران در پکن در تاریخ 10 مارس گذشته آغاز شده بود.

پس این مطلب که دیدار اسد و بن سلمان اتنها بر تقویت روابط دوجانبه متمرکز بوده، درست نیست چراکه این موضوع در سفر ماه آوریل فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان به دمشق مطرح شد و گفت وگو درباره آن از اواخر سال 2021 میان حسام لوقا، رییس دستگاه اطلاعات کل سوریع و خالد الحمیدان، رییس اطلاعات عربستان در دیدارهایشان در قاهره و ریاض آغاز شده بود.

منابع یاد شده در ادامه اظهار کردند که اسد در اجلاس جده برای این شرکت نکرد که ستاره آن باشد و در مرکز توجه قرار بگیرد، ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الاخبار: اسد و بن سلمان در جده جزییات پرونده لبنان را مورد بررسی دقیق قرار دادند

الاخبار: اسد و بن سلمان در جده جزییات پرونده لبنان را مورد بررسی دقیق قرار دادند