مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:302023-05-28اقتصادي

تاکید مسئولان به خرید گندم بالاتر از قیمت وارداتی از کشاورز


رییس سازمان برنامه و بودجه اخیرا نرخ 15 هزار تومان برای گندم را مناسب اعلام کرد و گفت که گندم را از کشاورز بالاتر از قیمت وارداتی خریداری می کنیم.

- رییس سازمان برنامه و بودجه اخیرا نرخ 15 هزار تومان برای گندم را مناسب اعلام کرد و گفت که گندم را از کشاورز بالاتر از قیمت وارداتی خریداری می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با مصوب شدن قیمت 15 هزار تومان برای هر کیلو خرید تضمینی گندم برخی از کشاورزان، فعالان بخش کشاورزی، اصناف و اتحادیه های مرتبط، اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس و مسئولان مربوطه قیمت اعلام شده را مناسب دانسته و برخی دیگر نیز معتقد بودند برای ایجاد انگیزه در کشاورزان باید رقم خرید افزایش پیدا کند.

که در نهایت سید محمد آقامیری _ سرپرست وزارت جهاد کشاورزی _گفت: گندم مبنای قیمت گذاری برای 32 قلم کالا در کشور است و تعیین قیمت غیرکارشناسی ، بدون توجه به ابعاد آن، افزایش قیمت در سایر کالاها را به دنبال خواهد داشت.

بنابراین جلسات مختلفی با حضور اعضا و ناظر شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی که نماینده مجلس در این شورا است، تشکیل شد و در نهایت برابر قانون، قیمت گندم مصوب شد.

اخیرا نیز رییس سازمان برنامه و بودجه در گفت وگویی نرخ خرید تضمینی گندم را مناسب اعلام کرده و گفته است که دولت برای هر کیلوگرم قیمت خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مسئولان به خرید گندم بالاتر از قیمت وارداتی از کشاورز

تاکید مسئولان به خرید گندم بالاتر از قیمت وارداتی از کشاورز