مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 11:122023-05-28سياسي

استقرار دبیرخانه کنفرانس بین المللی گرد و غبار درسازمان حفاظت محیط زیست


رییس مرکز اموربین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست از استقرار دبیرخانه کنفرانس بین المللی گرد و غبار در این مرکز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، سیدحسین موسوی فر رییس مرکز اموربین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست از استقرار دبیرخانه کنفرانس بین المللی گرد و غبار در این مرکز خبر دادو گفت: پیرو ابلاغ ریاست سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص دستور ریاست جمهوری مبنی بر برگزاری کنفرانس بین المللی گرد و غبار در ایران که با حمایت سازمان ملل متحد را در پی داشته و در قطعنامه مجمع عمومی هم ذکر شده است، استقرار دبیرخانه این کنفرانس در تاریخ 20 فروردین 1402 به مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ گردید.

وی افزود: این مرکز در قالب 2 کمیته فنی - محتوایی، تشریفاتی، کنسولی و اجرایی جلسات خود را برگزار کرده است.

هر دو کمیته با عضویت دستگاه های ذی مدخل  و ذی صلاح تشکیل شده اند و با ابلاغ  سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست مشغول به کار هستند.

رییس  مرکز اموربین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست، خاطرنشان کرد: در حال حاضر یادداشت مفهومی (concept note) آخرین نظرات دستگاه های مختلف و نماینده سازمان ملل متحد را اخذ کرده و در حال اعمال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار دبیرخانه کنفرانس بین المللی گرد و غبار درسازمان حفاظت محیط زیست

استقرار دبیرخانه کنفرانس بین المللی گرد و غبار درسازمان حفاظت محیط زیست