مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 23:552023-06-12سياسي

50 پروژه منطقه یک شهرداری یزد در تیرماه به بهره برداری می رسد


مدیر منطقه یک شهرداری یزد با اشاره به اینکه عدالت محوری رکن اصلی در اجرای پروژه های شهرداری یزد است، گفت: 50 پروژه منطقه یک شهرداری یزد در تیرماه به بهره برداری می رسد.

- سید علیرضا رسولی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته توسط ارکان شهرداری و مدیریت صورت گرفته در منطقه که به همت همکارانم انجام شده، در هفته شهرداری ها 50 پروژه شهرداری منطقه یک به بهره برداری می رسد.

وی عنوان کرد: این پروژه ها مجموع فعالیتی است که همکارانم به همراه پیمانکاران انجام داده اند و در مراسم خاصی با حضور مردم و مسئولان انجام می شود.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: در ارتباط با محل انجام پروژه ها یکی از اتفاقات بسیار خوبی که رخ داده و به عنوان اولویت مهم در شهرداری یزد مطرح بوده عدالت محوری بوده است.

رسولی یادآور شد: در این زمینه پروژه های اجرا شده در نقاط مختلف منطقه در نظر گرفته شده و به صورت ویژه به مناطق کمتر برخوردار توجه بسیار خاص و ویژه ای صورت گرفته است.

وی ادامه داد: توجه به این مناطق همچنان در اولویت شهرداری قرار دارد و تلاش می کنیم که توسعه متوازن را تا حد ممکن در این منطقه لحاظ کنیم.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد ادامه داد: یکی از اقدامات بسیار مهمی که در این منطقه صورت گرفته بحث بازپیرایی بوستان هاست که به این و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 پروژه منطقه یک شهرداری یزد در تیرماه به بهره برداری می رسد

50 پروژه منطقه یک شهرداری یزد در تیرماه به بهره برداری می رسد