مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-01سياسي

ایجاد 7 هزار فرصت شغلی برای مددجویان قزوینی در سال 1401


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: سال گذشته در استان قزوین هفت هزار و پنج فرصت شغلی ایجاد شد و در سال جاری نیز 736 میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت به متقاضیان اشتغال زایی واجد شرایط در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ناصر ظاهری در نخستین رویداد فرصت های شغلی دانش بنیان که در سالن اجتماعت شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به دنبال ارائه خدمت به نیازمندان و محرومان است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش کشف استعدادها و آموزش نیروها برای حضور در عرصه کار است چراکه آموزش امر مهمی در زمینه اشتغال است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری جشن توانمندسازی دو هزار مددجو را برگزار می کنیم که با استفاده از ظرفیت های موجود و با تلاش توانسته اند به درآمدی دست پیدا کنند.

وی افزود: در حوزه اشتغال جهت گیری نخستین ارتقای سطح خدمات است تا بتوانم خانواده را دراین مسیر مورد حمایت های مختلف قرار دهیم البته در این فرایند برنامه ریزی برای پایدارسازی اشتغال های ایجاد شده، امر مهمی است که تلاش می شود تا با ارائه مشاوره های لازم بستری فراهم شود که تسهیلات اشتغال زایی موثرتر و مفیدتر واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 7 هزار فرصت شغلی برای مددجویان قزوینی در سال 1401

ایجاد 7 هزار فرصت شغلی برای مددجویان قزوینی در سال 1401