مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 20:552023-06-17سياسي

برگزاری اولین جشنواره ملی سرزمین جوان من


از نفرات برتر اولین جشنواره ملی سرزمین جوان من تقدیر می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، محمدصادق احمدی، دبیر اجرایی جشنواره سرزمین جوان من، گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت، دانشگاه علوم پزشکی ایران اقدام به برگزاری جشنواره سرزمین جوان من کرد که ایین اختتامیه جشنواره در سی ویکم خرداد به مناسبت ایام سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برگزار می شود و به نفرات برتر در ارسال اثار فرهنگی، هنری، ادبی جوایزی اهداء خواهد شد.

احمدی با اشاره به تعداد آثار دریافتی از طریق دبیرخانه جشنواره، افزود: طی روزهای گذشته آثار ارسالی که به عدد 761 اثر رسیده بود توسط داوران مطرح از نظر کیفی بررسی و تعدادی به عنوان اثار برتر انتخاب شده اند.

دبیراجرایی جشنواره سرزمین جوان من در ادامه خاطر نشان کرد؛ برگزیدگان این جشنواره ملی در بخشهای دیداری، شنیداری، شعر، نمایشنامه نویسی، ایده های خلاق، ادبی و دیجیتال اقدام به ارسال اثار کرده بودند که در هربخش به نفرات اول تا سوم جوایزی اهداء خواهد شد.

احمدی در پایان تصریح کرد؛ با تشکیل دبیرخانه دائمی، اثار برتر رابصورت ماندگار حفظ و نگهداری خواهیم کرد و دراین راستا طی تفاهمی که با صداوسیما داشته ایم از این اثار برای نمایش عمومی نیز استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جشنواره ملی سرزمین جوان من

برگزاری اولین جشنواره ملی سرزمین جوان من