مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 20:002023-05-30اقتصادي

صدور حکم تخریب، برای ساختمان های ناایمن شهر اصفهان


معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با بیان اینکه 1900 هکتار بافت تاریخی مصوب در محدوده شهر داریم که توجه ویژه به آن در دستور کار قرار دارد، گفت: - ایسنا/اصفهان معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با بیان اینکه 1900 هکتار بافت تاریخی مصوب در محدوده شهر داریم که توجه ویژه به آن در دستور کار قرار دارد، گفت: ساختمان های ناایمن شهر را شناسایی کردیم و برای آنها حکم تخریب صادر شده، از محل اجرای ماده 100 در سال گذشته 165 میلیارد تومان در شهرداری اصفهان وصول شد.

وحید مهدویان، امروز (سه شنبه 9 خردادماه) در نشست با اصحاب رسانه با تشریح بند (ت) تبصره 6 قانون بودجه کشور، اظهار کرد: ماده 100 با 2 تبصره سال 1345 به قانون شهرداری ها اضافه شد و این ماده که به بیش از 50 سال پیش برمیگردد، قانونی برای برخورد با تخلفات ساخت و ساز شهری است، آرای قانونی در این کمیسیون در سه بخش تخریب، جریمه و برائت صادر می شود.

وی با اشاره به اعضای کمیسیون ماده 100، افزود: عضو شورای اسلامی شهر، نماینده دادگستری و نماینده استانداری اعضای این کمیسیون هستند، شهرداری نیز گزارش دهنده تخلف به این کمیسیون شبه قضایی است.

البته اگر رای صادر شده در کمیسیون ماده 100 مور اعتراض مالک باشد، دیوان عدالت اداری تنها مرجعی است که می تواند رای کمیسیون ماده 100 را نقض کند و در صورت اعتراض مالک را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم تخریب، برای ساختمان های ناایمن شهر اصفهان

صدور حکم تخریب، برای ساختمان های ناایمن شهر اصفهان