مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-09سياسي

روستاهای پل دختر از قطعی و کم آبی رنج می برند


اهالی روستاهای شمالی و جنوب غربی این شهرستان از مشکل قطعی و کمبود آب آشامیدنی رنج می برند که رفع این مشکل  نیاز به ورود قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این شهر از قرارگاه محرومیت زدایی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان که در تمام نقاط استان منشا خیر و برکت هستند تقدیر و اظهار کرد: این قرارگاه در حوزه های مختلف راه، برق، جاده سازی و خدمت در دورترین و محروم ترین نقاط لرستان و در شهرستان پل دختر کارهای بسیار چشم گیر و خوبی انجام دادند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: مطالبه مردم شهرستان پل دختر از قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) سپاه به واسطه گرمای بیش از 40 درجه در تابستان و به عنوان نخستین شهرستان در قرارگرفتن در تنش آبی ، پروژه های آب رسانی که راه اندازی کردند را در پل دختر بازدید و نسبت به این امر در شهرستات اقدام جهادی داشته باشند.

امام جمعه پل دختر گفت: روستاهای پر جمعیت شهرستان از جمله مورانی، پران پرویز، کیان آباد، تیمورآباد و جلگه خلج  امروز از کم آبی و در برخی نقاط از بی آبی رنج می برند.

وی عنوان کرد: خط انتقال آب که از روستای گل گل آغاز شده و تا مورانی ادامه دارد، انشعاب آن به روستاهای در مسیر معطل مانده است و نیاز به نصب منابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای پل دختر از قطعی و کم آبی رنج می برند

روستاهای پل دختر از قطعی و کم آبی رنج می برند