مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 21:102023-06-19سياسي

حضور مقتدرانه در مجامع بین المللی یک تکلیف است


شهردار کلان شهر شیراز با تصریح بر لزوم کنشگری فعال در حوزه دیپلماسی شهری و فرهنگی به عنوان گونه های مهم دیپلماسی عمومی، گفت: رهبر معظم انقلاب تأکید ویژه ای بر حضور فعال در مجامع جهانی داشته اند که این موضوع حضور عزتمندانه و مقتدرانه در این عرصه را از .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسن اسدی در یکصد ونوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه بخش عمده ای از فعالیت های شهرداری شیراز در حوزه ارتباطات بین الملل در قالب ارتباطات شهر با شهر نظیر پیمان های دوستی و خواهرخواندگی و همچنین شبکه های بین المللی صورت می گیرد، اظهار کرد: ارتقای وجهه و جایگاه بین المللی شیراز و معرفی ظرفیت های بی بدیل مذهبی، فرهنگی، هنری، علمی در بستر زمان، می تواند نقش مؤثری در جذب گردشگر و سرمایه گذار داشته باشد.

به گفته این مقام ارشد مدیریت شهری کلان شهر شیراز؛ تبادل دانش و تجربه در حوزه های مختلف مدیریت شهری و توانمندسازی مدیران و کارشناسان و کنشگری فعال در حوزه دیپلماسی شهری و فرهنگی از دیگر اهداف مهم مراودات بین المللی است.

او با تصریح بر لزوم کنشگری فعال در حوزه دیپلماسی شهری و فرهنگی به عنوان گونه های مهم دیپلماسی عمومی که در سیاست های کلی برنامه هفتم مورد تأکید قرارگرفته و با توجه به تبلیغات منفی و تحریف واقعیات از سوی معان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مقتدرانه در مجامع بین المللی یک تکلیف است

حضور مقتدرانه در مجامع بین المللی یک تکلیف است