مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-04سياسي

امام راحل دنبال جهان شمول کردن هدایت انسان ها بود


رییس خانه احزاب و دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گفت: امام راحل دنبال جهان شمول کردن هدایت انسان ها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر متکی ظهر یکشنبه در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) با بیان اینکه ما نیازمند زمان هستیم تا ابعاد وجودی شخصیت امام خمینی (ره)، اثر گذاری ایشان و کار بزرگ صورت گرفته توسط این شخصیت والامقام را بشناسیم، گفت: استقلال بزرگترین ارمغان امام راحل به ملت ایران بود و همین امر موجب عزت و سربلندی مردم شد.

وی با اشاره به اینکه امام به تربیت ملتی پرداخت تا آزادگی، شجاعت، عزت و شرف را بیاموزند و متعفن بودن وابستگی را حس کنند، افزود: امام راحل دنبال مبارزه مسلحانه نبود و معتقد بود که انقلاب باید پایه مردمی پیدا کند و زیربنای اسلامی داشته باشد؛ ایشان عقیده داشت که منشأ قدرت ما منطق حق است.

متکی با بیان اینکه محصول تمدن غرب مبتنی بر نژادپرستی و استفاده از بمب هسته ای، جنگ های جهانی و کشته شدن ده ها میلیون نفر بود، ادامه داد: در میانه قدرت نمایی سرمایه داری غرب و سوسیالیسم و کمونیسم شرق، انقلاب امام روی داد و منشأیی برای مقابله با گمراهی مردم شد.

رییس خانه احزاب با اشاره به اینکه امام راحل دنبال جهان شمول کردن هدایت انسان ها بود، اظهار کرد: صدور حکم ارتداد سلمان رشدی و نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام راحل دنبال جهان شمول کردن هدایت انسان ها بود

امام راحل دنبال جهان شمول کردن هدایت انسان ها بود